Ekonomi

BYD, Avrupa’daki elektrikli ve hibrit araç tekliflerini artırmak için operasyonlarını yeniliyor

Investing.com — Çin’in önde gelen elektrikli araç (EV) üreticisi BYD, stratejik zorluklarla karşılaştıktan sonra Avrupa’daki operasyonlarını yeniden düzenliyor. Bu zorluklar arasında yetersiz bayi anlaşmaları ve yerel pazar bilgisine sahip yöneticilerin eksikliği yer alıyor.

Reuters’a konuşan altı mevcut ve eski BYD yöneticisine göre, şirket ayrıca tamamen elektrikli araçlara hazır olmayan pazarlarda dirençle karşılaştı.

Bu önemli ihracat pazarındaki ilk aksaklıkları çözmek için BYD, bayi ağını hızla genişletti ve Avrupalı otomobil üreticilerinden yöneticileri çekmek için önemli maaş paketleri sunmaya başladı. Şirket, çok uluslu bir otomotiv üretim şirketi olan Stellantis’e özel ilgi gösterdi.

Aralık ayında BYD, Avrupa stratejisinde plug-in hibrit araçların önemli bir rol oynayacağını duyurdu. Bu karar, BYD’nin Avrupa özel danışmanı Alfredo Altavilla’nın, BYD’nin kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Wang Chuanfu’ya saf EV stratejisinin birçok Avrupa ülkesinde hala zorlu bir öneri olduğunu bildirmesinin ardından alındı.

Altavilla şöyle dedi: “Avrupa pazarı için her yeni modelin hem EV hem de hibrit versiyonlarında mevcut olması gerekecek.” Müşterileri yeşil geçiş konusunda eğitmenin gerekliliğini vurguladı.

Bazı Avrupalı yöneticilerin işe alınması rapor edilmiş ve BYD Alman pazarındaki sorunları kamuya açık bir şekilde kabul etmiş olsa da, bu, BYD içindeki yöneticiler tarafından belirlenen sorunların ve bunları çözmek için yapılan sistematik çabaların ilk kapsamlı açıklamasıdır.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu